Northrend Beasts


1. Fázis: Gormok the Impaler
Gormok a northrend beasts 1. bossa. Nagy melee dmg-et ad, és bleed effectet tesz a tankra.
10fősben 4, 25fősben pedig 5 Snobold van a hátán, melyet bizonyos időközönként dob random targetre.
Képességek:
· Impale: 10: 1400-1800dmg/2sec, 30másodpercen keresztül, stackelődik.
25: 2200-2800dmg/2sec, 30másodpercen keresztül, stackelődik.
· Staggering Stomp: 10: 7800-8200 dmg 15yardon bellül + knockback + 8 sec silence spell castingra
25: 9200-9600 dmg 15yardon bellül + knockback + 8 sec silence spell castingra
· Rising Anger: 15% bonus DMG minden Snowbold lerakás után
·
Snobolds: 30secenként 2mp-es stunn, melee dmg, Random targetre
tüzet dobnak (másodpercenként átlag 5000 dmg 8yardos körzetben)
Fight:
1. Raid felépítés: 10: 2tank 2-3 healer 5dps
2. Tank a bejáratnál várja a bosst, ranged/ healer bosstól 20yardra, egymástól 10 yardra szétszóródva elhelyezkedik.
3. 2.2 millió hp-ja van a bossnak, Snoboldoknak 134k (10fősben)
4. a tankokra Impale debuffot teszi, így 2-3 stackenként tank váltás szükséges.
5.
kb 60-90 mp-enként ledob 1 snoboldot, amit nagyon gyorsan lekell
ölni a stunn miatt, és ő teszi le a tüzet, ami megnehezíti a fight-ot.
6. a tűzból azonnal kikell rohanni, mert kihealelhetetlen!
7. Staggering Stomp: 5sec cast time, melee-t + tankokat stunnolja, aoe dmg.
Főként Tank n’spank fight, de ha nem figyelnek oda healre/tűzre könnyen wipe lehet belőle.
2. Fázis: Acidmaw & Dreadscale
Acidmaw és Dreadscale a Northrend Beasts fight második fázisában jönnek.
Képességek:
Acidmaw:
-Paralytic Bite: Instant támadás, ami bénító mérget hagy
maga után (Paralytic Toxin). 10 fős: 12,950 – 15,050 nature sebzés
-Paralytic Spray: AoE sebzés, ami gyengített bénító mérget hagy maga után. 10 fős: 8,325 – 9,675 nature sebzés
-Acidic Spew: AoE sebzés, a boss elötti területen levőket sebzi instant. 10 fős: 2,775 – 3,225 nature sebzés
-Slime Pool: Méreg felhőt köp, ami sebzi aki benne áll. 10 fős: 5,088 – 5,912 nature sebzés
Dreadscale:-
Burning Bite: Instant támadás, egy célpontra. Égő epével teríti be az
áldozatot (Burning Bile). Jó étvágyat. 10 fős: 11,100 – 12,900 fire
damage
-Paralytic Spray: AoE sebzés, ami gyengített bénító mérget hagy maga után. 10 fős: 8,325 – 9,675 nature sebzés
-Fire Spit: 1,1 másodperc cast idő, egy célpontra hat.
Valami tüzes köpés lesz. 10 fős: 9,250 – 10,750 fire sebzés
-Molten
Spew: a célpont és körülötte állók szenvedik el ezt a támadást, már
megint égő epét hány és azzal borít be. 10 fős: 8325 – 9675 fire sebzés
Fight:
A csata lényege, hogy a Burning Bile és a Paralytic Toxin hatnak egymásra.
Acidmaw Paralytic Toxin-t tesz az áldozatára, míg Dreadscale Burning Bile-t.
A
Paralytic Toxin-nal mérgezett játékosok el tudják távolítani magukról a
mérget, ha egy Burning Bilelal beterített játékos fire damage leszedi
róluk a cuccot. Egy tick fire damage elég is hozzá.
A Burning Bile magától leesik, nem eltávolítható.
A
két Jormungarhoz két tank kell. Dreadscale érkezik elsőnek az ajtó jobb
oldalán, majd Acidmaw balról, a föld alól. A két vakarék közül az egyik
mindig helyhez kötött.
Az
első körben Dreadscale a mozgatható és Acidmaw van helyhez kötve.
Dreadscale tankja kapja a fire debuffot, Acidmaw tankja és az őt ütő
játékosok a bénító mérget. Mikor cserélnek a mérget kapott játékosok
fussanak a Dreadscalet tankoló mellé, így leesik róluk a méreg és nem
fognak megbénulni. Az Acidmawt tankoló is szedje le magáról a debuffot,
agrót nem veszít és mivel a Jormungar helyhez kötött ebből probléma se
lehet.
Az a Jormungar amelyik éppen nem helyhez kötött méreg ködöket pakol le a földre. Ezektől óvakodjunk.
Az
első csere után Dreadscale elkezdi a Molten Spawt köpködni, ezt egy
targetre pakolja, aki a közelébe lévőket is sebzi, szóval szóródni kell.
A
legegyszerűbb ha Acidmawt nagyon gyorsan leverjük, és utána már csak
Dreadscale tűzsebzéseit kell kezelni, amik lényegesen veszélytelenebbek.
Igaz, ha az egyik Jormungar meghal, akkor a másik 50%-kal erősebb lesz,
de még ezzel együtt is így egyszerűbb a harc.
Mind2 bosst fal fele kell fordítani, hogy ne kapjon a raid aoe sebzést.
3. Fázis: Icehowl
Képességek:
Ferocious Butt: Kegyetlenül lefejel a Yeti, ami ellök magától és még stunnol is 3 másodpercre.
10 fős: 69,375 – 80,625 fizikai sebzés
Arctic Breath: Lelehel, fagyos izét fúj rád, kúp alakban mindenki bekapja aki előtte áll.
10 fős: 5 másodperc alatt 20,000 sebzés (frost)
Massive
Crash: Felugrik a magasba majd leesik, ezzel mindenkit felöklelve és
sebezve. A falhoz lök mindenkit, és pár mp-re stunnol
10 fős: 11,000 fizikai sebzés
Whirl: Körbeforog, sebezve és hátralökve akit elér.
10 fős: 11,000 fizikai sebzés
Froting Rage: Enrage szerűség. Instant.
10 fős: 50%-kal növeli a sebzését és a támadásai gyorsaságát.
Fight:
Ismét tank n’ spank, csak itt tankokat stunnolja, meleet ellökdösi magától
De!
Massive
Crash: 8k dmg, boss befut insta közepére ugrik 1et, mindenkit a falhoz
lök, stzunnol, eközben kinéz 1 random targetet és a targetel ellentétes
oldalhoz fut
Amikor a stunn lejár kapunk 1 50% speed növelő buffot
A boss odachargol ahol a kiszemelt áldozat volt.
Ha eltudott futni a player akkor a boss 50%-al több sebzést szerez + stunnolja magát 10-15 secre
Ha a player belehal, akkor a boss enragel (hunter, rogue tudja szedni)
A fagyasztással nem kell foglalkozni, megölni nem tud, és addig mást se sebez...